Eu sunt AeroBot, asistentul tău de pe AeroHelp!

Verifică eligibilitatea, apoi Aplică pentru a obține despăgubirea cuvenită

          Ne pare rău, conform legislației în vigoare, în cazul în care ați acceptat oferte din partea companiei aeriene, nu sunteți eligibil pentru compensație. Mai multe detalii aici

          Ne pare rău, conform legislației în vigoare, în acest caz nu sunteți eligibil pentru compensație. Mai multe detalii puteți găsi aici

          Ne pare rău, conform legislației în vigoare, în cazul în care ați fost informat cu până la 2 săptamâni înainte de ora zborului asupra anulării zborului, nu sunteți eligibil pentru compensație. Mai multe detalii aici

          Ne pare rău, conform legislației in vigoare, în cazul în care zborul a avut o întârziere mai puțin de 3 ore, nu sunteți eligibil pentru compensație. Mai multe detalii aici

          Pasager 2

          Pasager 3

          Codul de rezervare este codul de 6 caractere pe care îl primiți prin email după finalizarea procesului de rezervare.

          Ne pare rău că zborul tău nu a decurs fără probleme, dar suntem bucuroși să te informăm că te putem ajuta să obții despăgubiri de pana la 600 EURO! Pentru a-ți procesa solicitarea în continuare, avem nevoie de câteva documente de călătorie suplimentare de la tine.
          Șterge semnătura
          Avem nevoie de documentele care ne ajuta sa dovedim cauza ta

          Tip fișiere: jpg, jpeg, png, pdf. Dimensiune: 6MB / fisier.

          Tip fișiere: jpg, jpeg, png, pdf. Dimensiune: 6MB / fisier.

          *Este important să știi că fără a avea aceste documente, nu putem susține cererea de despăgubire.

          Tichetul de îmbarcare, biletul electronic, sau boarding pass este un bilet care confirmă călătoria dvs. si reprezinta informatia despre itinerariu și pasager. Compania aeriana va transmite aceste bilete prin email odată finalizat procesul de achizitionare.

          Tip fișiere: jpg, jpeg, png, pdf. Dimensiune: 6MB / fisier.

          Cheltuielile efectuate de dvs. ca urmare a unui zbor anulat sau întârziat pot fi rambursate în cazul în care sunteți eligibil pentru despăgubire și suma totală a acestor cheltuieli depășește 100 Euro. Pentru aceasta, e nevoie de dovada acestor cheltuieli - bonuri, chitanțe, facturi, extrase de cont sau de card.
          Se pot rambursa cheltuielile cu:
          - mâncare/băuturi
          - transportul alternativ pentru acel zbor (tren, autobuz, taxi)
          - cazarea suplimentară sau ratată din cauza zborului întîziat/pierdut
          - sau orice altă sumă pierdută ca urmare a zborului anulat/întărziat.