Compensații pentru zboruri operate de Norwegian Air Shuttle A.S.
Întârzierile și anulările de zbor au loc tot timpul, dar majoritatea pasagerilor nu primesc compensațiile și despăgubirile la care sunt îndreptățiți, deoarece nu își cunosc drepturile. Citește mai departe pentru a afla ce trebuie să faci dacă ai avut probleme cu un zbor Norwegian Air Shuttle A.S.. Ai putea fi eligibil pentru o compensație de până la 600 EUR, plus despăgubirile aferente.
Despăgubiri Norwegian Air Shuttle A.S. pentru zbor întârziat
O întârziere de zbor îți poate da toate planurile peste cap. Din acest motiv, legislația europeană este în favoarea pasagerilor când vine vorba de compensații pentru zboruri întârziate. Dacă zborul tău programat cu Norwegian Air Shuttle A.S. a fost afectat de o întârziere de minimum 3 ore, poți primi o compensație cu valoarea cuprinsă între 250 – 600 EUR. Pentru întârzierile mai mici de 3 ore ai putea fi eligibil pentru 50% din valoarea totală a compensației.
Ai dreptul să îți revendici compensația timp de 3 ani după data la care zborul a fost programat să decoleze. Poți verifica acum dacă ești eligibil și ce sumă ai putea să primești folosind gratuit aplicația noastră. De asemenea, poți apela gratuit și fără niciun risc la serviciile noastre, iar noi vom gestiona toată partea administrativă pentru a obține compensația care ți se datorează.
Compensații Norwegian Air Shuttle A.S. pentru zbor anulat
Dacă zborul tău Norwegian Air Shuttle A.S. a fost anulat cu puțin timp înainte de ziua în care era programat să decoleze, poate să îți cauzeze mult stres și iritare. Pentru a descuraja companiile aeriene de la a recurge la această practică, legislația europeană le oferă pasagerilor drepturi sporite.
Conform legii, dacă Norwegian Air Shuttle A.S. ți-a anulat zborul fără a-ți oferi o rută alternativă, poți primi despăgubiri pentru cheltuielile întâmpinate drept consecință a anulării zborului și compensații cu valori cuprinse între 250 – 600 EUR. Dacă motivul pentru care Norwegian Air Shuttle A.S. a anulat zborul nu se încadrează în lista de circumstanțe excepționale, compania este obligată să te informeze cu minimum 14 zile înaintea zborului și să îți ofere o rută alternativă spre aceeași destinație. În cazul în care te-a anunțat cu mai puțin de 14 zile înainte de zbor, Norwegian Air Shuttle A.S. ar putea să îți datoreze o compensație.
Verifică acum dacă ești eligibil, utilizând aplicația noastră
Situații pe care le putem rezolva pentru tine
Zboruri întârziate sau anulate: Compania aeriană este obligată să anunțe orice modificare privitoare la zbor cu îndeajuns timp în avans (de obicei 14 zile) pentru a-ți da răgaz să îți adaptezi planurile corespunzător. Dacă nu a făcut acest lucru, compania trebuie să îți ofere opțiuni de zbor pentru a continua călătoria și să îți asigure condiții optime de confort (cazare, transport, mesa) dacă e nevoie să aștepți un interval îndelungat.
Refuz la îmbarcarea în avion: Pentru fiecare zbor, companiile aeriene au dreptul să vândă mai multe bilete decât numărul de locuri disponibile în avion. Dacă numărul de pasageri atinge capacitatea maximă a aeronavei, compania va fi nevoită să refuze unor pasageri posibilitatea de a se îmbarca, deoarece numărul maxim de locuri a fost atins. Dacă ești unul dinre acești pasageri, noi te putem asista să îți ceri drepturile la rambursarea costurilor și despăgubiri.
Compensații pentru fiecare pasager: Dacă ai întâmpinat probleme cu zborul în timpul unei călătorii cu familia, fiecare membru care a fost afectat este eligibil pentru a primi compensația din partea companiei – inclusiv copiii și bebelușii.
Noi te putem ajuta să îți revendici drepturile în oricare dintre aceste situații. Aerohelp oferă servicii de mediere cu Norwegian Air Shuttle A.S. și aeroportul de la care urma să decolezi, pentru a obține în numele tău compensația și despăgubirile pe care ți le datorează. Serviciile noastre sunt gratuite și rezultatele garantate, deoarece percepem doar un mic comision de succes: noi suntem plătiți pe baza sumei pe care o obținem pentru tine.