Aeroportul Kastrup
Despăgubiri și compensații pentru zbor întârziat, zbor anulat sau refuz la îmbarcare pe Kastrup .
De cele mai multe ori, ca pasager, aștepți cu nerăbdare să ajungi la aeroport și să treci de zona de securitate, deoarece atunci știi că nu mai ești presat de timp și poți să explorezi magazinele duty-free în voie. Însă dacă ai probleme cu zborul, încep bătăile de cap. Timpul petrecut în aeroport devine cu atât mai stresant dacă problema este cauzată de compania aeriană și, deci, e în afara controlului tău.
Legislația europeană este în favoarea ta în aceste situații. Este foarte important să îți amintești numele aeroportului în care ai întâmpinat probleme, deoarece legislația se aplică numai pe teritoriul Uniunii Europene și la operatorii de zbor cu sediul in UE. Dacă zborul care ți-a cauzat probleme a decolat sau a aterizat pe Kastrup , ești asigurat de lege
Ce drepturi ai dacă ai întâmpinat întârzieri și probleme în Kastrup
Indiferent unde are sediul operatorul zborului pe care l-ai programat, Legea EC261 te protejează pentru orice zbor care a fost programat să decoleze sau să aterizeze pe aeroportul Kastrup. Responsabilitatea cade pe umerii operatorului de zbor. Acesta trebuie să îți asigure condiții de confort și siguranță adecvate dacă ești nevoit să aștepți un timp îndelungat în aeroport. De asemenea, dacă zborul tău întârzie mai mult de 3 ore, a fost anulat pe neașteptate sau ți-a fost refuzată îmbarcarea, operatorul îți poate datora o compensație de până la 600 EUR de persoană.
Află mai multe informații despre drepturile tale aici
Ce compensație poți obține pentru probleme și întârzieri la Kastrup?
În anumite circumstanțe compania aeriană poate fi nevoită să cauzeze întârzieri sau anulări de zbor pentru protecția și siguranța pasagerilor. Dacă, însă, aceasta a cauzat probleme de zbor care ar fi putut fi evitate, îți poate datora o compensație cu valoarea cuprinsă între 250 – 600 EUR. Valoarea compensației este calculată astfel, în funcție de distanța pe care urma să o parcurgă zborul programat de tine:
Cum poți obține o compensație pentru probleme de zbor la Kastrup ?
Dacă ai întâmpinat probleme de zbor, noi te putem ajuta să îți revendici dreptul la compensație.
Aerohelp oferă servicii de mediere între tine și compania aeriană pentru următoarele situații:
- Zboruri anulate
- Zboruri întârziate
- Refuz la îmbarcarea în avion
- Pierderea conexiunii în cadrul unui zbor cu escală
Pentru început, dacă te confrunți cu una dintre problemele menționate mai sus, îți recomandăm să:
- Nu accepți propunerea operatorului de zbor dacă îți propune discounturi, vouchere sau oferte pentru a compensa pentru această situație. Aceste oferte ar putea avea o valoare mai mică decât compensația pe care ți-o datorează. Îți recomandăm să iei în calcul faptul că, dacă le accepți, aceasta ar putea să îți anuleze dreptul la orice altă compensație;
- Păstrezi la îndemână confirmarea rezervării de zbor;
- Te prezinți la biroul de check-in la timp și să prezinți toate documentele de îmbarcare necesare;
- Investighezi cu personalul de zbor care a fost cauza problemelor de zbor;
- Soliciți personalului de zbor să îți ofere un bilet pentru o altă rută de zbor spre aceeași destinație, dacă e cazul;
- Soliciți personalului de zbor asistență pentru costurile meselor și băuturilor răcoritoare în cazul așteptărilor îndelungate;
- Soliciți cazare la hotel dacă așteptarea se prelungește peste una sau mai multe nopți;
- Soliciți personalului informații și documente care să ateste dreptul tău la o compensație;